Monday, May 12, 2014

Baby Carrier Yang Selamat Untuk Anak.

Saya nak kongsi pengalaman pasal soft structure carrier (ssc).

Seperti yang entri lepas, ssc ni selamat untuk anak-anak salah satu sebabnya anak kita tak tergantung. Owh..boleh refer entri lepas.



1. Lenny lamb

SSC ni bagi saya sangat best. Lembut sangat dan selesa.


2. Ergo Baby

Pandangan peribadi, saya tak suka ergobaby. Sebab padding rasa keras. Terasa beban dekat pinggang


3. azur by didymos

Best rupanya wrap ni. Kiranya first time saya guna wrap ni selain boba wrap. Memang sedap. Padahal sebelum ini saya pandang sinis wrap. Sebab bagi saya wrap ni leceh sangat. Dengan panjang berjela... tapi bila pakai terus jatuh hati.


4. snuggbaby

Antara jenama tempatan yang best. Kiranya snuggbabylah yang pertama kali saya cuba sebelum saya beli Tula carrier. Bagi saya, snuggbaby lagi best dari ergo. 

Kalau yang budget kecil boleh beli snuggbaby carrier. Boleh tengok dekat website snuggbaby tapi kalau tengok online macam takde design yang menarik kan. Kata kawan saya, email je kak liza owner snuggbaby.  Nanti boleh discuss panjang dengan beliau. Katanya owner snuggbaby sangat friendly dan cepat reply email!


notakaki : kena kumpul dana lagi...

No comments: