Thursday, April 17, 2014

Coklat Lolipop Oreo

Anak sulung saya perempuan. Jadi perempuan haruslah masuk dapur dan haruslah minat memasak ye. Walaupun kepakaran ibunya bukan dalam bidang masakan. Ibunya memang tak pandai masak. Saya baru beli oven, kiranya gadjet terbaru jugalah. Hakikatnya saya langsung tak reti buat biskut, kek. Masak air saya power!

Jadi anak saya ni dah ketagih buat kek. " ibu nak kek" " ibu buat kek" " ibu jom kek". Mana mungkin saya layan kerenahnya sepanjang masa dengan kepenatan kerja, kepenatan melayan keranah umar aisy dan keranahnya sekali.

Allah..

Semalam pun sama..." ibu nak kek". Isk, mana nak adun bahan lagi, uli itu, uli ini. Ingat buat kek semudah abc dengan ibu langsung tiada asas. Ggrrrr.

Sudahnya saya buat coklat lolipop versi main-main masak bersama anak!




Best katanya!


notakaki: penat weh jadi sururumah bekerjaya!

No comments: