Tuesday, April 8, 2014

Shopping Di Misslilyshop

Sabtu lepas saya ke Misslilyshop. Taksub dengan jelly shoes yang dijual. Tengok ig misslilyshop diorang baru restock item baru . Terus wassap abi aisy aisyah ajak ke sana. Mujurnya dia memberikan persetujuan. 
Kedai Misllilyshop ni di Wangsa Melawati. Dekat dengan bangunan KWSP dan Manjaku. Atas sikit dari Giant Taman Permata!


Saya tengah breastfeed Umar Aisyah. Jangan segan sudah untuk nursing in public (NIP). Selagi aurah terjaga. Macam saya saya lebin suka pakai inner menyusu dengan kemeja. Tudung kena labuh sikit untuk cover bahagian dada. Mujurnya Umar jenis yang tak suka selak tudung. Dia pegang je..



Sebahagian dari boot. Saya sempat sambar 2 pasang jelly shoes dan sepasang boot. Boot tu xtahu pakai nak g mana. Pegi pasar malam je kot.HahAHA. Untuk Siti Aisyah 2 pasang dan Umar sepasang. Dan satu spek. Total RM150 dan dapat diskaun lagi. Semuanya RM 130. Murahkan. 3 pasang kasut yang saya punya RM75. 3 pasang untuk anak saya RM30. Spek rm15.

Jelly shoes tu lembut sangat. Sedap pakai. Beli RM150 dapat card member free!



Ada sudut untuk anak-anak bermain bagi menghilangkan bosan menunggu ibu yang gila shopping. Comel sangat bila ada seorang kanak-kanak perempuan cakap kat ibunya " Ibu dah siap shopping? Kakak belum siap lagi masak. Pergila pilih barang lagi"

Dan ada seorang bapa yang menemani anak-anak perempuannya shopping. "Papa, cantik tak?' Papanya jawab "yg ketat tu lagi cantik". Dijawab anaknya " Tak elok pakai pakaian ketat papa".

Alhamdullilah.


Bodyguard saya sampai ke jannah. Insyaallah !


* notakaki : murah asalkan tak berdarah kaki!

No comments: