Friday, April 11, 2014

Potong Rambut

Dah masuk 4 kali kot rambut umar aisy dipotong. Bising-bising je saya mengomel kat abi aisy aisyah. Sebab saya punya anganan mahu simapn rambut uamr aisy hingga ke paras bahu. Hancur berkecai niat saya!

sampai je rumah, eh nape muka umar aisy nampak lain. Telek punya telek..lol, dah kena potong!

Sayang weh rambut lebat umar aisy yang lebat itu dipotong..

Masa umar aisy baru dilahirkan, rambut dia hitam berkilat. Cantik sangat. Ramai yang memuji.. Saya cakap la, saya amalkan minum vco. Mungkin sebab itu kot rambut umar aisy lebat dan berkilat. 

Rambutnya seolah-olah pakai minyak rambut ok.




Muka umar aisy yang redha kena potong rambut walhal ibunya tak redha rambutnya dipotong :(


notakaki:  apa guna kepuk di ladang,  kalau tidak berisi padi, apa guna berambut berambut panjang, kalau tidak berani mati!

No comments: